.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كيفيت مصالح‌ ساختماني در مازندران مناسب‌ نيست

رئيس كانون كاردان‌هاي استان مازندران گفت: در بخش مصالح ساختماني هنوز در مازندران به استاندارهاي لازم نرسيده‌ايم و بايد در اين زمينه سياست‌گذاري‌هاي مناسبي صورت گيرد.

علي اصغر جعفري با اعلام اينكه كانون كاردان‌هاي مازندران 3 هزار و 700 عضو دارد، تصريح كرد: اين اعضا در رشته‌هاي هفت‌گانه كه در قانون نظام مهندسي بيان شده است فعاليت مي‌كنند.
جعفري با اشاره به اينكه برخي همكاران به دليل نرسيدن سنوات داراي پروانه اشتغال نيستند، افزود: حدود 2 هزار نفر از مهندسان اين كانون داراي پروانه اشتغال هستند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 43 دفتر كارداني روستايي در استان مازندران فعاليت مي‌كند، گفت: تا پايان سال ‌جاري دو دفتر ديگر به اين دفاتر افزوده شده و تعداد دفاتر كانون‌هاي كاردان‌ها در مازندران به 45 دفتر افزايش مي‌يابد.
جعفري گفت: اين دفاتر در مراكز بخش‌ها و دهستان‌ها فعاليت مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه اين دفاتر در حوزه روستايي مي‌توانند پروانه صادر كنند، خاطرنشان كرد: پرداخت تسهيلات به تمام ساختمان‌ها با نظارت اين كانون‌ها صورت مي‌گيرد.
رئيس كانون كاردان‌هاي مازندران با بيان اينكه تمام ساختمان‌ها در حوزه روستايي بايد داراي پروانه باشند، گفت: براساس دستور استانداري مازندران استانداردسازي مساكن روستايي بايد لحاظ شود.
وي با تاكيد بر اينكه كانون‌هاي كارداني مازندران به دليل رعايت كيفيت و آيين‌نامه رتبه برتر كشور را دارد، افزود: اين كانون در دو سال پيا‌پي در كشور موفق عمل كرده است.
جعفري با اشاره به اينكه نيروي متخصص و مصالح باكيفيت در استانداردسازي ساختمان‌ها نقش مهمي دارند، اظهار داشت: در مازندران كمبود نيروي متخصص در اين بخش نداريم.
جعفري با بيان اينكه نظارت بر ساخت مساكن روستايي بايد با فرهنگ و اقليم مازندران متناسب باشد، افزود: در اين عرصه كانون كاردان‌هاي مازندران توجه به طرحي پيشنهاد كرده تا فضاي روستاهاي مازندران با فرهنگ استان متناسب باشد./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.